Gå til innhold

Hvor gammel er tørketrommelen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har tørketrommelen tatt kvelden etter 8 år. Mannen mener at den har gjort jobben sin. Men jeg mener at den godt kunne holdt litt til. Er det noen som har eldre tørketromler her? Eller går de like fort i stykker alle sammen? Og gidder du å skrive hvilket merke din tørkerommel er så hadde det også vært velkomment. (må jo kjøpe ny)

Vår er whirlpool. Kjøpte både vaskemaksin og tørketrommel for åtte år siden. Vaskemaskinen ble 6 år gammel, og tørketrommelen 8.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tørketrommel i whirlpool vi å.. den har vi hatt i 10 år, men den har delevis tatt kvelden ( skal handle ny da vi flytter)

Vaskemaskin har vi i Asko. Å den har holdt i 13 år . :-) Å den er like bra... Så vil vel kjøpe en ny whirlpool tørketrommel. Å ryker maskina så blir det vel whirlpool eller Asko :-)

mamma og pappa sin vaskemaskin er i hvertfall 22 år. Å den hunper å går ennå. hvilket merke dem har er jeg ikke sikker på.

Noe jeg lærte var å ikke stappe vaskemaskina for full med klær. I stede for 1 vask så tar jeg 2 vasker.. kanskje derfor maskina har holdt så lenge. Tørketrommelen tar jeg aldri sengetøy eller håndklær. dem henger jeg på tørkestativet... :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...