*Baby#3* Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 I dag var jeg hos akupunktør. Hun sa at ifølge kinesisk medisin så er vi trøtte de tre første mnd fordi det er nå morkaka dannes. Da bruker kroppen mye energi og blod på å lage den. Jeg har tenkt at det er fordi så mye skjer med fosteret, men det er altså ikke grunnen hvis man skal tro kineserne.
mamma igjen:-) Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 kult innlegg... kjenner jeg ble litt fasinert... er forresten så trøtt at jeg ikke vet hvem jeg er for tiden...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Jeg er bare 4+2 og kjenner trøttheten komme sigende allerede!! :-S
b77h Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Takk for info! veldig kjekt å vite, og det høres jo fornuftig ut - forsteret er jo bare noen millimeter nå... Selv er jeg 7+0 i morgen og er sykt trøtt om dagene - eller faktisk litt annenhver dag. Sliter skikkelig på jobb, og når jeg kommer hjem har jeg bare lyst å sove og får ikke gjort noe fornuftig. Så da er det altså morkakens "feil" ;-)
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Du store kineser! hehe høres ganske logisk ut er EXTREMT trett nå om dagen sovner omtrentlig hver ettermiddag på sofanen å huset ser ut som et katastrofe område!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå