♥♥Tutta♥♥ Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Hun har ikke klart å få ut avføring på egenhånd på 2 1/2 mnd nå, hun trenger hjelp hver gang. Hun presser og skriker luften ut av seg nærmest hver eneste dag. Har prøvd: -masasje -maltekstrakt - svinskepure -svikskedrikk Hun er snart 5 mnd og jeg synes det er sårt at hun skal ha d så vondt. Helsesøster bare feier det av banen og sier det er dem som ikke bæsjer på 3 uker. Jeg regner da med at dem ikke er plaget, og jeg mener at jenta mi ikke er ALLE andre!! Det skal vel ikke være sånn?? Har bestilt dobelt time til henne hos lege og går ikke før de hjelper gullet mitt! Har dere noen gode råd???
lucky1 Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 duphalac......... Gutten min er nå på parafin pga dette, men har gått på duphalac i 3 år, STÅ PÅ! det har jeg måttet gjort....
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2009 ja, kanskje jeg skal prøve det... Er jo det man gir til de eldre blant annet...
3 er nok! Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 det høres jo ikke helt normalt ut, stå på krava dine, men vær så snill å ikke kall ungen din for gullet ditt når du er hos helsesøster eller lege. jeg merker selv at når du skriver det her klarer jeg ikke helt å ta deg seriøst, tenker mer at du er en overbeskyttende mor som overdriver alt. du er sikkert ikke det, men du kan lett gi det inntrykket når du omtaler ungen din slik
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2009 Nei, snakker ikke sånn hos legen, jm eller helsesøster... Jeg sier hun eller min datter....
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2009 tror ikke det er mye overbeskyttende å ha en jente som ikke har klart å bæsje av seg selv på over 2 mnd... Det er ikke overdriving engang... Er ikke umulig at det begynner å nærme seg 3 mnd snart heller.. Hun hadde samme problemet når jeg kun ammet... Men jeg hørte på helsesøster som sa at noen bruker 3 uker på å få det ut... Men når jenten mister pusten av smerter, skriker seg klam, rød og varm over flere timer per dag, så kan jeg ikke annet enn å synes det er unormalt. Faren satt med tårer i øynene fordi hun hadde vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå