nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Skal jeg bare fylle ut vanlig søknad? Jeg skal ha permisjon fra skolen... Finner ingen egen for å få fødselsstipend...
meg & to små vampyrer Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Er det ikke bare vanlig søknad der man merker av om man venter barn i løpet av studieåret da? Var det enkelt å få til? Skal søke om det samme selv, men må vente på opptak først....
mamarama og lille banan Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 du søker vanlig stipend og lån med skriver at du venter barn, og forventet termindato. når barnet er født sender du inn fødselsstipendsøknaden med fødselsattest og skriftlig bekreftelse på innvilget permisjon fra skolen.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2009 http://www.lanekassen.no/upload/PDF-blanketter/Foreldrestipend_ved_fødsel_2009_2010_bokmål.pdf må fylle ut denne. Jeg var jo ikke gravid da jeg søkte i fjor, og nå er jo babyen født. Skal ha et år fri, så jeg kan jo ikke søke om stipend for neste år med studie...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå