Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Gud så deilig jeg har det nå! Jeg er endelig ferdig hos tannlegen etter at jeg ikke har vært der på nesten 7 år! Hadde ikke så mye hull, men måtte trekke 3 visdomstenner, og 2 store rotfyllinger + litt andre smågreier. Måtte ut med ca 17.000 totalt, men gud det var verdt hver en krone, så lenge som jeg har gått å vært redd for å gå til tannlegen:) og så var det ingenting å være redd for....
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Så godt å ha det overstått!! Det er en god følelse:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå