Gå til innhold

Har du og mannen din felles mailadresse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har gått over til canal digital, og har fått ny mailadresse.

Nå har vi felles mail i outlook + jeg har en hotmailadresse og mannen min har en yahoo adresse..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har full tilgang til hverandres mailer, men felles adresse ville jeg aldri ha hatt.

Skrevet

Nei, det har vi ikke.

Skrevet

Vi hadde det før, men da vi fikk ny pc fikk vi hver vår - like greit, så slipper inboksen være så full hele tiden;o) Lettere å holde styr på;o)

Skrevet

Nei, det ville aldri funket, hehe... Han får sikkert 100-200 mail pr dag pga jobben sin, jeg vesentlig mye mindre, så jeg ville jo ikke kalrt å finne igjen de som var til meg da + at jeg har ikke noe med hansjobbmailer.

Skrevet

Nei. Det ville jo vært helt upraktisk. Begge måtte gått gjennom alle mailer. Nå har vi bare våre egne+ at vi kommuniserer på mail når vi er på hvert vårt sted

Skrevet

Hva har Canal Digital med maildresser å gjøre?

Vi har Canal Digital.

Vi har egne mailadresser.

Jeg liker å ha oversikt over mine mailer og jeg betiller mye på nett.

mannen bruker sin også på jobb.

Skrevet

Jeg skrev bare at vi hadde gått over til CD :)

har jo ingen ting med mailadresse....

Hadde jeg hatt en mann som fikk mye mail igjennom jobben så hadde vi nok ikke hatt felles mail :)

Skrevet

Både ja og nei. Dvs han har en egen jobbmail på sin pc, så har vi felles på min pc, men han bruker sjeldent den mailadressa. :o)

Skrevet

Nei det har vi ikke.

Vi er jo to separate personer, hvorfro skal vi dele en e-post adresse da?

Synes det er for dumt å dele en e-post adresse jeg da, men det er jo min mening.

Skrevet

Nei, selvsagt har vi ikke felles mailadresse. Hvorfor skulle vi det??? Det er det tåpeligste jeg har hørt. Vi er da to forskjellige individer.

Skrevet

Er det virkelig det tåpeligste du har hørt, helt seriøst!? Hehe....jaja.

Skrevet

nei, vi har hver vår.

Skrevet

Jeg syns absolutt ikke det er tåpelig med felles mailadresse, som noen sier. Jeg og mannen min har felles. Ingen grunn til å ha forskjellig for oss. Vi sender aldri e-mail til hverandre. Og vi får ofte e-mail som er til oss begge, da vi har mye familie som bor langt unna.

Skrevet

ingen felles, men vi har tilgang til hverandres mail. :)

Vi holder på å pusse opp hus, og det som kommer av feks tilbud og diverse i den forbindelse kommer til min mail. Og mailer fra barnehagen kommer til hans mail... derfor trenger vi tilgang til hverandres mailer. :)

Skrevet

Hehe, nei, felles mailadresse har vi ikke.

Syns ikke det er en tåpelig tanke, men en ganske usansynlig tanke som aldri i verden ville slått meg som naturlig.

Det ville vært som om vi hadde felles mobiltelefon føler jeg.

Skrevet

Nei, himmel og hav. Hvorfor i alle dager skulle vi hatt det?

Dessuten ville det aldri ha funket. Han får hundrevis av mail hver eneste dag pga jobb, og jeg får kanskje ti. Maks. hehe.

Skrevet

Forresten så tror jeg ikke det er lov. Mange av mailene han får er konfidensielle.

Skrevet

Herregud for noen svar jeg får...jeg spurte et enkelt spm og får til svar det er det tåpligste jeg har lest...andre skriver det er for dumt å dele mailadresse ..

Nei, himmel og hav. Hvorfor i alle dager skulle vi hatt det?

Vi er jo to separate personer, hvorfor skal vi dele en e-post adresse da?

man kan ikke sammenligne dette med mob tlf synes jeg!

den går man rundt med 24 timer i døgnet og pc står som regel på et sted så sant det ikke er en bærbarpc da hehe...

For oss funker det bra :)

Skrevet

Beklager om jeg fornærmet deg, men jeg glemmer at andre ikke har det som oss :) hehe. Samboeren min jobber med IT, så her i huset er slike ting hellige!

Skrevet

Bolledeig

jeg ble bare litt satt ut bare ikke fornærmet :)

skjønner jo dere som har mann som får mye mailer igjennom jobben...hadde mannen min fått mye mail igjennom jobben (elektriker) så hadde nok ikke vi hatt felles mailadresse heller hehe

Skrevet

Jeg sa ikke at det var tåpelig, men for oss er det helt utenkelig fordi det er en såpass personlig ting! Man blir jo henvendt til på mail om en del saker som er like personlig rettet som på en mobiltelefon. Hvertfall i den verdenen vi lever i. Skjønner at det er anerledes for andre folk.

Vi deler heller ikke PC. Men kan hende det med hvordan man ser på mailadresse som noe privat/felles har noe med ulik tilnærming til og bruk av teknologien å gjøre? Ikke en påstand, bare et spørsmål.

Skrevet

Har ikke felles mailadresse. Blir det samme som å åpne hverandres post føler jeg, gjør ikke det heller.

Men om det funker for dere, så fint for dere :)

Skrevet

meg & lille vampyr på tjukka

Det var ikke du som synes at det var tåpelig heller...men eva_81 som skrev det og du kommenterte hennes svar bare :)

er det en mail ikke mannen min skal se så får jeg bare den til min hotmailadresse han har også både hotmail og yahoo adresse :)

men det har ennå ikke skjedd :)

han leste alle mailene som jeg fikk før vi fikk en felles mailadresse :)

Skrevet

Nei!

Jeg synes mail en en personlig ting på lik linje med vanslig post. Jeg åpner heller ikke hans post og han åpner ikke min uansett hvor lite konfidensielt det er. Her handler det om respekt for hverandres post. Vi leser heller ikke hverandres meldinger på tlf osv.

Tror faktisk ikke mine veninner ville like at mannenmins leste alle mail de skrev til meg. Jeg ville iallefall ikke at mine venners kjærester eller samboere skal lese personlige mail jeg sender til de. det trenger ikke være konfidensielt, men jeg føler det rett og slett ikke behagelig hvis de skulle site å lese noe som ikke var ment for dem!

Dessuten må de jo være vanskelig for de som sender deg mail å hele tiden avgjøre hvilken mailadresse de skal sende til. ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...