Gå til innhold

10 uker :)

ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har gått så fort, syns jeg! :)

Og jeg er ikke så kvalm lenger, men kasta opp en del i går... Ellers så er jeg veldig trøtt og sliten, men om jeg først våkner så får jeg ikke sove igjen... Veldig slitsomt...

Hvordan er det med dere? Hvor langt er dere på vei og hvordan er formen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 8 uker på vei, og superkvalm... håper den kan gi seg tidlig denne gangen. Forrige svangerskap varte den i hele 4,5mnd.

Er også trett og sliten...er i aktiv sykemelding... men om jeg er hjemme "forsvinner" ikke arbeidsmengden min likevel... så det er litt plagsomt.. det blir som en stående oppvask..

Nå gleder jeg meg til ultralyd, og ser frem til at kvalmen forsvinner og at ferien skal begynne.... for øyeblikket ER jeg bare.... prøver å holde ut kvalmen... og tar imot alle tips.

Har prøvd ingefærtabl, sjøbånd, salte kjeks- hjelper ikke.

Cola hjelper litt og tyrkisk pepper... men blir lei av det også etterhvert...

Skrevet

Jeg er også 10 uker i dag:) For min del kom ikke kvalmen før etter 7-8 uker. Nå varierer den mye fra dag til dag.

Er også trøtt stort sett hele dagen. Sambo lurer på om jeg har tenkt å gå i hi. Han gleder seg nok minst like mye som jeg til vi når 2.trimester og jeg forhåpentligvis får litt mer overskudd igjen. Er i full jobb, men stjeler meg til noen 5minutter her og der :)

Skrevet

Har det som deg, CarpeDiem :) Jeg var sykt kvalm i uke 7 og frem til nå, egentlig... Men jeg har ikke kastet opp før i går, egentlig... Men det var min egen feil, for jeg klarte ikke å få i meg mat...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...