plastblomst♀♂♂ Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Har dere valgt studier/yrke med hensyn til dette? Mannen er borte i 14 dager og hjemme i 14 dager. Jeg begynner å få lyst til å studere igjen, og tenker litt på sykepleien. Men pga hans turnus er jeg usikker. Det blir jo nesten umulig for meg å jobbe turnus når han er borte i 14 dager. Tenker også på barnevernspedagog men har ikke satt meg inn i jobbmulighetene i det yrket. Har bachelor i markedsføring fra før av, men har aldri jobbet med det. Har hatt mer vanlige kontorjobber. Noen med erfaringer eller synspunkter?
It's all about me Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Ja har tatt valget etter hvordan det passer hans jobb. Kjedelig og blir eitrendes forbanna på det til tider, men fant noe som passet tilslutt.
Brugda Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Jeg utdannet meg innen helsevesenet før jeg traff min sjømann. Etter at vi fikk barn har jeg måttet slutte i jobben, og kan kun jobbe ekstra på dagtid, eller bytte jobb. Suger ja!
plastblomst♀♂♂ Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2009 Jeg må nok gruble en stund til før jeg bestemmer meg... Blir nok ikke et turnusyrke på meg for mannen min kommer til å jobbe turnus resten av yrkeslivet sitt. Har blitt arbeidsledig nå, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå