Gå til innhold

noen som har vært i operaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal se Carmen med min kjære i kveld, men er ikke akkurat noen erfaren operatitter... Lurer egentlig mest på hva man skal ha på seg?

Forslag mottas med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig, pent tøy passer bra. Dere kan godt pynte dere litt uten å stikke dere ut, men det er ikke noen nødvendighet.

Skrevet

Jeg skal faktisk i morgen og se Carmen! Har ikke klestips til deg, siden jeg ikke har vært, men det hadde vært supert hvis du hadde giddet å skrive litt i morgen om hva folk hadde på seg, for dette lurer jeg også på.

Skrevet

En trenger ikke pynte seg så veldig, og det er mest den gamle piffen som tar av:) Min bedre halvdel er temmelig ofte både der og andre kulturscener pga. jobben, og han går i sorte nudie jeans, pensko, skjorte/skinnjakke eller t-shirt dress jakke. Damene fra jobben har ofte pene sko/langbukse, støvletter/skjørt og en litt penere topp. Ikke pels og galla:) Er det premiere er antrekket penere.

Skrevet

Konklusjonen var at folk går i absolutt hva som helst.

Noen (stort sett litt eldre) staser seg noe voldsomt i fine kjoler og drakter, mens andre igjen ser ut som de kommer rett fra jobb i jeans og t-skjorte.

For min egen del landet jeg på et enkelt skjørt og en litt sommerlig topp, type "søndagsmiddag hos svigers".

Bortsett fra det kan du glede deg til forestillingen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...