Gå til innhold

JA,HER kommer advarselen igjen. ANG solkremer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI, hvorfor skrive så negativt, når du hadde fått myye større respons på innlegget ved å skrive hva det egentlig handler om: Test av solkremer.

Det er faktisk interessant i disse tider!

Skrevet

Babyline sin har ikke godt nok solfilter. I forfjor brukte vi den i god tro, men ble solbrent hele gjengen med faktor 20, rikelig med krem og norsk sommer.

Skrevet

Typisk, jeg har akkurat kjøpt den nederst på lista VICKY 20 ;-(

Men skjønner ikke hvorfor den var nederst, for det eneste den fikk trekk for var ett miljøbelastende stoff og litt parfyme som sjeldent gav allergi.

Tulletest!!!!!

Skrevet

Den havnet nederst fordi den hadde ett spesielt problematisk stoff. Dette stoffe trakk den nok veldig ned tenker jeg. Synes det er synd at de ikke i samme test kan teste reell faktor for det er bare tøys å kjøpe babyline sin solkrem for den klarer man seg like greit uten

Skrevet

Disse testene sier ingenting om hvordan barna faktisk vil oppleve solkremene i bruk! Begge mine får store, røde utslett av f.eks. alt fra Vichy og Ambre solaire (som kommer bra ut i test), mens det som aldri har gitt problemer er Nivea sine (som kommer langt ned på listen). Babyline sin (blant testvinnerne) blir så tett på huden at ungene får varmeutslett av den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...