Lene~mor til tre Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Fikk sjokk jeg over hvor mange av disse solkremene som er allergifremkallende, hormonforstyrrende og miljøbelastende :S Trur jeg skal gå til kjøp av ny solkrem til barna, virker kansje litt hysterisk men kan ikke si det frister å smøre på dem noe som er hormonforstyrrende og allergifremkallende. Selv om det sikkert er mye annet som er det også... Her er linken: http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.6630713
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Takk for tips:) Det var jo skremmende fakta dette da. Min var ikke med i testen. Den er kjøpt på slik home parties. Skal være veldig bra. Har brukt den i noen år både på meg og barna.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Tror rett og slett at jeg prøver en annen på lillebror neste gang =/ Den som han har brukt hele livet var ikke så bra. Håper han tåler en annen!
blond Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Først og fremst bør du sjekke om det er parabener i den og i tilfelle slutte å bruke den. Er ikke sikker på om den kan kastes i vanlig søppel eller om den bør til spesialavfall..?
blond Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Produsentene endrer innholdet stadig så det er ikke sikkert at det har vært like skadelig hele tiden.
Lene~mor til tre Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2009 Sant det du sier der, den som er best i test i år kan jo komme på sisteplass neste år så det er ikke lett det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå