♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 skal snart i bryllup. Skal ha på en lang kjole som er kongeblå.... hadde tenkt å få tak i sølv sko eller hvite sko med åpen fot.... bare for å friske den opp litt... men åssenn strømpebukse har man da på?Blir vell litt rart med svart strømpebukse vell?
It's all about me Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Svart strømpebukse er rart uansett hav det brukes til. Bruk hudfarget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå