Prins&Prinsessa Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Skal sende inn papirene i dag. Men helt blankt i hode på hvor de skal! Hjelp?
Lillesnuppis Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Hva er prøvingen for noe??? Ser du skal sende inn noen papirer. Derfor lurer jeg på hva prøvingen er? Fidi vi sendte aldri noe til folkeregisteret da vi gifta oss. Ikke før vi var gift å skulle endre etternavnet.
Gjest mphs Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Alle som skal gifte seg må ha en prøvingsatest. Det blir da sjekket at ingen av dere er gifte fra før og at dere har lov til å gifte dere. Forloverne skal også skrive under.
Lillesnuppis Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Å sånn ja Hehehehe. Visste bare ikke det het prøving :-) Den leverte jeg nede på Tinghuset jeg. ( Oslo) Leverte alle papirene mine der jeg. Ikke noe på Folkeregisteret som jeg sa her lenger oppe.
Gjest mphs Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Jeg måtte sende det inn selv om vi også giftet oss på Tinghuset i Oslo. Måtte ha attesten klar når jeg dro ned og bestilte time for vielsen. Men man kunne kanskje levere det inn der og så sende de de inn for dere. Men trenger ikke tenke mer på det nå siden vi snart har vært gift i 4 år. Gratulerer til deg HI. Det er koselig å være gift:o)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 Vi leverte det på tinghuset noen uker før vi giftet oss. Men på vigselsattesten måtte vi også skriveg under på at vi aldri hadde vært gift før ,etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå