Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååh så misunnelig!=)

får ikke før i uke 13 jeg. pga ferie...

lykke til!!!!

Skrevet

Jeg skal også idag veeeeldig tidlig,ca 7u.

Vi høres i ettermiddag hvordan det har gått for oss...klem

Skrevet

Ååååh gud det var helt sykt fantastisk! Tenk det er virkelig en knøtteliten sprell levende mini-baby der inne! :)

Det var så godt å se, og man så det såå godt, skikkelig bra bilder ble det. H*n sprellet og vrikket på seg, og vinket febrilsk til oss :)

Mannen ble helt satt ut hvor bra det var :)

Tidlig ul er sååå å anbefale, det er verdt pengene og så mye mer! Gled dere, det var helt herlig, og rart, "er det vår bebi liksom?", "er det mulig, jeg kjenner jo ingenting" Er bare så glad nå at jeg griner litt innimellom, nå kan jeg puste ut og nyte det hele :)

Skrevet

Gratulerer så masse

kan du ikke fortelle litt om hva du så? hvor stor det var og sånt? hehe er alltid like spennende

Skrevet

Man så jo da babyen i profil inni livmoren, så forklare hordmor litt fordkjellig, og hun førte proben frem og tilbake og tok masse mål og snakket for seg selv, jeg prøvde ikke le for mye for det var så utrolig. Så fikk vi se ovenfra, ansiktet rett frem, hjerne, kropp og hjerte. Var helt rart å se, levende bilder, og h*n sparket og vinket, en fot for opp der og en arm i ansiktet der, det var rørende, og ganske morsomt!

Jeg var akkurat så langt på vei som jeg visste, 11+3, og hun satt termin til 6.januar, legen sa 4. Alt var veldig bra og friskt som hun sa :)

Så håper jeg kan puuuste helt ut nå, jeg bare ler ennå for meg selv og er litt på gråten også :))

Skrevet

Litt skrivefeil her ja, hehe, overivrig :P

Skrevet

ååh gleder meg nå :-))

1 mnd igjen å vente..

Skrevet

Åååå, jeg er bare et par dager kortere enn deg. Dvs at vår baby også ser så fin ut! Viste bilde til mannen i går i den boka man får på legekontoret. Utrolig at de ser så ferdige ut!

Skrevet

Jeg er 11+5 og var også på tidlig UL idag ;-) Var veldig nervøs for at noe skulle være galt, men alt var jo i skjønneste orden. Den lille spratt rundt der inne som en liten fisk. Veldig aktiv. Terminen ble satt til 1 januar, så det er jo mulig dette blir nyttårsbarnet.. hehe..

Har senket skuldrene en god del nå, bare kvalmen gir seg litt til også så er alt helt topp!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...