solei Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Skal på tur med min mann. Men vi tenkte å holde oss innenlands. Noen koselige ,romantiske steder eller byer. Men det må være litt liv og shoppingmuligheter og. Vi tenkte å fly.
Nattinatta Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 I sommer er det super romantisk å være i en by på sørlndet, titte i de trange søte gatene, sitte på bryggen å spise god mat, tøffe ut med båten og kose seg på et skjær.... helt alene, med en fin utsikt, godt drikke og hverandre! Lei dere en fin hytte f.eks, eller bo på hotell!
solei Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2009 Jeg elsker sørlandet. Tenkte på stavanger mulingens. Vi har vært i Trondheim og. Var veldig fint der og. Flere tips?
Lillesolsikke Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Må si meg enig i sørlandet Arendal, Grimstad osv
Jenny-penny Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Hvaler i fredrikstad? Kort vei til byen,gamlebyen, shopping og livet på brygga. samt flotte svaberg og mye romatikk. ellers er Bergen og Stavanger flott:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå