Gå til innhold

Noen som vet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurer på noe, søkte en jobb på nav så fikk jeg mail tilbake om mottatt søknad og på den mailen står navn og email til alle de andre søkerene? ER dette lov? Kan jo ødelegge for hverandre? ser å at noen har sendt mail fra jobben sin og ønsket ikke at noen skulle se at jeg søkte denne jobben?? Går det på personvern?

Noen som har opplevd det samme eller som vet om det er lov?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig, man må skrive i søknaden dersom man ikke ønsker at navnet skal offentliggjøres.

Skrevet

Trodde at det var sånn at de offentligjorde søkere etter endt søknad prosess men ikke at de sender søknad motatt til alle navn, da kan man jo ødelegge for hverandre??Kan jo se alle som har søkt på stilling..

Det er jo noen ganger man er i jobb og ikke ønsker at noen skal se at man søker den aktuelle stillingen..

Tror ikke dette er lov.

Skrevet

Det har jeg aldri opplevd, jeg hadde blitt sint hvis dette var tilfelle. det burde (og jeg vil tro at det er) privat, skal slike ting være offentlige bør det stå tydelig i annonsen.

Skrevet

Vet ikke hvordan man kan ødelegge for hverandre men....

Har heller ikke opplevd at mailen blir videresendt til alle, men har jo fått brev med søkerlister når jeg har søkt jobb, og det blir jo det samme.

Hender det står at f.eks to stk ønsker ikke navnet offentliggjort, og da har de spesifisert dette i søknaden sin.

Skrevet

Man kan jo bruke navnet som står i mailen ringe den aktuelle sjef og utgi seg for å være en annen.

Man kan ikke sende ut , søknad motatt og sende til alle..., da kan man jo skrive på mailen send til alle og si vi søker samme jobb?? Hørtes veldig rart ut at dett er lov???

En ting at det står i annonsen at det blir offentlig men når det ikke gjør det??

Skrevet

Det stå¨r ikke noe om at det blir offentlig i annonsen..

Og man ser mitt hele og fulle nav og i tilegg jobb mailen min... vil ikke at min sjef skal se at jeg søker jobb om noen skulle kjenne en eller annen som jobber i nordea som er min nåværende jobb..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...