Gå til innhold

deprimert etter samtale hos st olavs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i dag på utrednings samtale på st olavs. Ikke særlig oppløftende nyheter der. Hos oss så er det begge to som har problemer. Jeg har tydligvis ikke eggløsning mens sambo har få svømmere. Han skal levere ny prøve etter ferien, men etter det vi forsto på legen så var han ikke så veldig opptimistisk. Så da blir det rett på micro.. for oss.

Ble bare så utrolig deprimert, håpe om å få barn virker bare ennå lengre unna nå. Tror ikke jeg klare å treffe noen av vennene våre med barn med det første. Håper det er noen som har hatt en bedre dag en meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å skjønner sa godt at dette er tungt! Men det betyr ikke at dere ikke lykkes, der er naturen helt vilkårlig. Vi hadde også micro og det hjalp på eggene. Har du pco siden det ikke er egglosning? Det betyr ikke at du ikke har mange flotte egg! Og kun en liten sædcelle skal til, det er jo det fine med icsi. Husk at det er lov å være lei seg men ikke gi opp da, hold ut:)

Skrevet

Det er bare meg det feiler noe hos oss men vi måtte også ha icsi andre gang og da fikk vi ihvertfall satt inn et befruktet egg ,det fikk vi ikke uten icsi så ikke ta det så tungt enda... Jeg vet det er vanskelig å tenke positivt tro meg!!

De tar jo det beste ifra ham og kobler med dine egg og de er veldig flinke på st olavs så hold håpet oppe:)

Skrevet

Hei.

takk for oppmuntrende ord. Håper jo at det skal ordne seg for oss.

De sa på sykehuset at jeg hadde god eggproduksjon men ikke eggløsning, og samboern sine svømmere var gode de som var der. Så noe positivt er det oppi alt sammen.

Skrevet

Da går det nok bra skal du se...:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...