Gå til innhold

For en far!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars lille gullet mitt.

Faren hans vil ikke ha han annenvær helg, men hvær 3 helg fordi da jobber dama hans. Han vil ikke ha sønnen sin der når dama har fri, for da kan de ikke gjøre som de vil...

Helt i orden for meg det, selv om det er bedre enn ikke samvær i det hele tatt, synst jeg dette er litt merkelig.

Ingenting burde sjokkere meg fra hans side lengre, men jeg ble litt forundret over dette...

Man skulle jo tro at man ville tilbringe så mye tid man kunne med barnet sitt, men der tok jeg visst feil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, det er nå bedre enn her, hvor BF har ene barnet ca 4-6 ganger i året(helger + kaaaaanskje en ferieuke), og det andre barnet ikke i hele tatt.......

Mange merkelige menn der ute.

Skrevet

Ja, vet også av en som helst vil ha bare de to guttene, men ikke jenta... Når jenta skal på noe arr. ei av hans helger så er hun hos mamma...For faren har nye barn med ny dama (og over 50 altså) og har vanskelig for å komme seg ivei på slik (som om han NOENSINNE har vært med barna fra 1. eller 2. kull på noe...og som om han vil bli med de fra 3.kull på noe...)

SÅ når jenta skal på noe tar han gjerne bare guttene...Når guttene skal på noe så gidder han ikke ha jenta heller..De første gangene sa hun at hun kunne dra alene til faren..Men han sa nie,- og mammman unnskyldte ham..MEd det resultat at jenta bli skikkelig sur på mamma Neste gang fikk pappan si det selv til jenta, og gangen etter der, go gangen etter der...Nå spør hun ikke lenger om ikke bare hun kan dra til pappan om brødrene skal på noe annet....

Så sånn er nå den saken....De får det igjen disse pappane...Barna skjønner, når de bli eldre, HVEM som har stilt opp for de, hvem som har "Ofret" noe for de og som har vist litt mer betingelsesløs kjærlighet.......

Stakkart pappaer, sier jeg..NÅr de polutselig blir "voksne" (Den pappan JEG snakker om blir nok aldri det)så sitter de der uten etterfølgere til å bry seg og ta vare på seg for de de selv aldri har vist noe form for omtanke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...