Gå til innhold

Hvordan virker valium? blir man veldig trøtt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er sikkert litt individuelt.... jeg blir ikke veldig trøtt av valium hvis jeg tar 1/2 -1 pille... men det er jo et beroligende middel slik at det demper angst i små doser, men vil jo helt sikkert virke søvndyssende i større doser... Hvorfor lurer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ta en operasjon og fikk en valium før operasjonen.

 

Var som om hjernen min viste at jeg gruet meg noe sinsykt, men kroppen var helt rolig. En helt merklig opplevelse igrun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok en valium før jeg skulle ha et fremlegg på skolen... jeg er ikke noe glad i sånt! det dumme var at når det ble min tur sa jeg uanstrengt at jeg hatet sånne fremlegg og at jeg igrunn ville bli veldig glad hvis jeg slapp... he he... læreren stusset litt kan du si, men ingen kan vel tvinge noen sånn direkte så da holdt jeg ikke fremlegget mitt..

 

jeg ville jo aldri turt å si noe sånt hvis jeg ikke hadde tatt valiumen, men det hadde litt feil effekt likevel da for å si det sånn.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal til syden, og etter alt oppstyret rundt fly den siste tiden er skrekken min tilbake for fult. Kjedelig om jeg blir liggende å sove på hotellet første dag (vi kommer frem til hotellet kl 14).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ta valium på fly.. jeg har ekstrem flyskrekk og har prøvd-. ble bare helt satt ut, enda mer sippete og følte jeg manglet kontroll, og at jeg ikke ville klart å foreta meg noe om noe hadde skjedd. kroppen ble kanskje litt saligere, men det var bare ekkelt når jeg oppii hodet var like redd. måtte sitte sammen med flyvertinnene bak forhenget under turen for å ikke være til sjenanse for de andre passasjerene (grininga haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk skrevet ut valium av tannlegen min ( pga skikkelig tannlegeskrekk) Bare jeg skulle gå innom han å bestille time så begynnte jeg gråte da jeg så han... Gudskjelov hadde jeg en kjempe koselig tannlege som virkelig forsto problemet mitt :-)

 

Jeg ble døsig av den, men også litt likegyldig.. Han sa.. Nå skal jeg borre litt i tanna.. Ja ja gjør som du vil du...

 

Jeg hadde nok ikke sagt det hadde jeg kommet dit uten en valium innabords..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til du som skrev 09.17

 

Å ta velium når du skal fly er opp til deg, men for all del. ikke ha noen form for alkohol innabords verken før eller på flyet. Mannen min skulle ta en for han hadde litt skrekk for å fly, å da sa legen dette. kan være du sovner å ikke klarer å våkne på en del timer eller at du rett og slett får blackout. Legen sa også at valium og sobril blir i kroppen noen dager... Så egentlig burde du holde deg unna...

 

Har du ikke en som du kan holde godt i da dere skal lette og lande da?

 

si også fra til besettningen på flyet at du er redd og engstelig for å fly. kan være dem har noen råd angående dette. dem er jo mye borti det problemet... Uansett... Håper det går bra og god tur til syden. Kos dere masse

 

Klem :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...