vi har verdens fineste gull Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 I dag er jeg endelig ferdig utdanna sykepleier:) Hurra hurra!!! Sånn, da fikk jeg sagt det også
mamarama og lille banan Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 gratulerer! gleder meg til jeg er ferdig utdannet lærer
*Rutletutt* Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 GRATULERER! kan tenke meg at det er deilig, ja:o)
Morcheeba Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Gratulerer så ma! Og gratulerer til meg selv også - jeg ble ferdig på torsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå