Lulleliten Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Jeg er for tiden et eneste stort gjeeeesp.... Jeg sover så mye jeg kan, men blir jo naturlig begrenset av jobb og familieliv. Er trøtt hele tiden - føler meg som et vandrende dovendyr. Noen som vet hvorfor det er slik? Rugebehov? :-) Er 8 uker avgårde nå - termin 27.januar 2010.
b77h Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Jeg kjenner meg sånn igjen!! Har hatt det akkurat på samme måten siste uken. Holder på å sovne på jobb, og sover hver ettermiddag. I går, søndag, var jeg helt slips hele dagen. Orket absolutt ingenting og ville bare sove... kanskje på tide å krype i seng... ;-) Aner ikke hvorfor det er sånn, men hadde vært kjekt å vite.
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 jepp. her og... jeg kan sovne hvor som helst nå! bare å lokke øynene det;) jeg sover ti timer om natta + etter jobb 1-2 timer... i helga såv jeg 12 timer hvær natt! og jeg er bare 6+1! lurer på hvor lenge dette kommer til og vare... har lysst og være litt mer våken når jeg skal på ferie;)
b77h Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 dere har kanskje sett den andre linken på siden her - at man blir så trøtt pga at morkaken trenger blod og diverse for å dannes akkurat nå, i følge kinesisk medisin. Interessant.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Hei, jeg er og stuptrett stort sett hele døgnet. Men får ikke sove så mye. Ligger våken, men er skikkelig lat, orker nesten ikke røre på meg. Er oppe stort sett hver time om natta for å tisse, så mulig derfor energien min er på bånn. Skulle ønske at jeg sovna på et blunk, irriterende å være så trett å ikke får sove.......
Nr to i februar :-) Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Du er ikke aleine.. De siste dagene har jeg sovnet i senga sammen med 3 åringen min som jeg legger mellom 19.30 og 20 og sovet rundt. Før jeg hentet han i bhg i går sov jeg tre timer på formiddagen etter å ha sovet åtte timer natten før, så sovnet jeg sammen med han litt før kl 20 og våknet ikke før 08.45 i dag! Tror jeg kan legge meg ned for å sove hvor og når som helst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå