tintafant-m/2 jenter Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Herregud.. Stakkars barn. Jeg kunne sikkert latt jentene mine deltatt på noe, men dette blir vel mye.. De er jo bare småjentene enda. Lurer på hvordan de skal takle det virkelige liv når de blir voksen. Ikke noe å si på selvtilliten i hvert fall
<3 Legoland <3 Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Det er forelrdene som ønsker dette og "bruker" barna for noe kanskje forledrene ikke fikk oppleve som liten Trist Jeg har sett det programmet en gang, og søstrene/brødrene til hun som deltar er jo helt i skyggen :-( :-( Typisk USA
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Ahh.. TV.. Det forklarer hvorfor jeg ikke vet hva det er
tintafant-m/2 jenter Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2009 Helt sykt. Det jeg mente med at jeg kunne latt jentene mine delta på noe, var at de kunne vært med på oe uformelt just for fun, men hadde ikke falt meg inn å holde på slik som de gjør... Stakkars barn
tintafant-m/2 jenter Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2009 he he. Glemte å skrive det. Har sett reklame tidligere, men nå havnet jeg midt i programmet. Sykt å se på. Blir litt målløs
Piri Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Er generelt imot at barn skal delta i konkurranser av det slaget. Norske talenter er faktisk like ille, synes jeg. Jeg har vanskelig for å forstå meg på foreldre som melder så små barn på slike konkurranser. Visst er mange barn helt unikt begavet, men å konkurrere med voksne folk er ikke riktig.
*Rutletutt* Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Helt enig med deg, Piri - har tenkt det når jeg har sett små barn på Norske talenter...og dette på tv nå er jo i en klasse for seg selv - hva f... er vitsen for ungene å være med på noe sånt da? Hva får de ut av det? Er nok mødrene som lever gjennom sine barn er jeg redd for...uff:o(
tintafant-m/2 jenter Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2009 Er nok sikkert mødrenes drøm som ungene må gjennomføre ja. Krangler om ei skjorte fremfor jentene sine, og ikke mange positive tilbakemeldinger fra foreldrene til jentene. Takk og lov at det ikke er slike tilstander i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå