Gå til innhold

gave til forloverne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

for det første er det vanlig ? må vi gi det ?

i så fall hva skal vi gi ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal være forlover selv :) Den kommende bruden spanderer håroppsett og sminke, dette skal vi gjøre sammen. Synes det var kjempe hyggelig av henne, men hadde ikke forventet å få noe. Jeg er forlover med glede.... eneste er den hersens talen jeg sliter litt med, hihi

Skrevet

Vi betaler hotelloppholdet til våre forlovere. Vi skal alle sove på hotell natta før, og dette er noe vi som brudepar vil, og da synes vi at det er riktig at vi betaler dette. Koster rundt 1000 lappen pr person, så de får ikke noe annet enn det ;) Vi gleder oss massssssssseeeeee ;)

Skrevet

Jeg betalte for håreoppsetting og sminke hos frisøren og så tenkte jeg å gi henne en ekstra fin gave til hennes bursdag litt senere på året. Og om hun ønsker får hun et bilde av oss sammen som ble tatt hos fotografen på bryllupsdagen - og det vet jeg hun setter pris på.

Skrevet

Som jeg skrev i et annet innlegg her:

Jeg var forlover helgen som var og fikk et fint smykke fra Arts&Crafts. I tillegg fikk alle som hadde hjulpet ekstra til med bryllupet en pose med gavekort på en delikatessebutikk og annet snacks. I posen til brudens far lå det et gavekort på en middag. Tror ingen forventet dette, men det var utrolig koselig å få :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...