Gå til innhold

Noen som har Manduca da...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja.. jeg gnåler og gnåler! hehe.. syns det er kjempe vanskelig å finne ut hva jeg skal velge.. og er jo ikke akkurat bare å gå å prøve heller.. for det er lite sånt her i fr.stad..

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg kjøpte min på syvsjal.no

Elsker den, kjempe god å bære barna i, min 1 åring sitter som en prins bak på ryggen min i den!

Skrevet

Jepp :) Kan anbefales på det sterkeste! :) Først var det elastisk sjal, mei tai og vevd sjal - og da poden var åtte måneder ble manducaen kjøpt inn - meget fornøyd med det :) Men før babyen veier såpass mye (hadde tung baby) så synes jeg elastisk sjal er desidert best:)

Skrevet

jeg kjøpte min på lotusbarn, og er iallefall frelst. Brukte moby wrap da hun var liten, nå går det i manduca, og det er kjempebra! Ute på tur sist helg satt 5-mnd gammel jente oppi der på min mage, og noen minutter senere satt 2-åring oppi der på ryggen min. Eneste tilpasning som måtte til var å åpne glidelåsen for å forlenge bæreselen, helt genialt! Den er så behagelig å ha på ryggen at man nesten glemmer at ungen er der, hadde det ikke vørt for all synginga og skravlinga fra han som storkosa seg der bake, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...