(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Har fått 100% vikariat som varer fra 1 juni og frem til jeg går ut i permisjon 8 september. Får jeg da uttelling for denne stillingen når NAV skal regne foreldrepenger? Siden vikariatet egentlig går ut til jeg føder mener jeg...
plutseligbolle Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Det må du jo få. Foreldrepengene regnes vel ut fra den inntekten du har når du går ut i permisjon. Hvis du har hatt en helt annen inntekt før dette vikariatet, vet jeg ikke helt om det blir et gjennomsnitt eller noe. Ring NAV lokalt og spør!
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2009 hadde 75% stilling før så skulle jo tro det går bra. men skal ringe for sikkerhets skyld! takk for svar:-)
bamaly Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Hvis du jobber i 6 mnd av svangerskapet kan du uansett velge aa ta ut foreldrepenger. Hvis du har tjent mer enn 35 000 i denne perioden vil det da lonne seg aa velge foreldrepenger. Det spiller ingen rolle hva slags type stilling du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå