Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utroligt flotte jenter du har.

rart å tenke på at de var så små når en ser på dem i dag.

Er de noen bestemte frøkner?

Det er mi.

Videoannonse
Annonse
Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Å, tusen takk:-) Jenta di var nydelig. Miraklene våre.

Jeg har en utrolig sta, trassen og hypersosial en (minsta), og en sjenert dramaqueen;) Minstefrøken er fremdeles ganske liten da, 80 cm og 8,5 kg, de er 2 år og 7 mnd. Er jenta di liten enda?

Skrevet

Hun er 78 cm og ca 10 kg.Hun er 20 mnd ,så hun har tatt godt igjen på vekst.

Spiser ikke mindre heller.I går spiste hun 2 poteter,1 gulrot og litt laks til middag.He he....

Hun er hissig ,sta og kjempe blid.

Hun går ikke enda,men kryper fulle fart.

Går dine?

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Så bra da, at hun ikke sliter med maten! Stor og fin jente.

Det er veldig godt at jeg i hvert fall har en som har litt appetitt.

A har bare gått i tre og en halv mnd, hun bruker ortoser og spesial / ortosesko. M begynte å gå da hun var 16 mnd, helt gjennomsnittelig:)

Skrevet

Biss, jeg kikka på bildene dine, kjempesøte jenter! Dere var ikke på ferie i kristiansand i fjor? Lå igjen en sånn tunika-genser i leiligheta vi leide... Hehe... Vet det var den samme for vi har en sånn en vi og :)

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Takk for det:)) Neida, vi var på Mallorca..hehe...men vittig at du spurte, for vi var i Kr.sand i helgen!

Skrevet

Heheh... Hadde vært litt morro da! :)

Skrevet

Jeg ser at jenta mi heler litt inover på ene foten når hun står,men det kunne rette seg når hun begynte å gå fikk jeg beskjed om.Så får håpe det.

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Ja, det kan jo være vanlig før de begynner å gå ordentlig og får stabilisert bena..de fleste små er bittelitt plattfot:-)

Vi så fort at det var noe galt med føttene til minsta, de lå rett ut langs gulvet da hun sto. Ble først diagnostisert som talus verticalis, veldig sjelden tilstand, men etter å ha vært hos noen eksperter har hun eksterm plattfot, ekstrem hulfot og en annen ankelleddfeil som skal utredes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...