giggsi Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Så utroligt flotte jenter du har. rart å tenke på at de var så små når en ser på dem i dag. Er de noen bestemte frøkner? Det er mi.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Å, tusen takk:-) Jenta di var nydelig. Miraklene våre. Jeg har en utrolig sta, trassen og hypersosial en (minsta), og en sjenert dramaqueen;) Minstefrøken er fremdeles ganske liten da, 80 cm og 8,5 kg, de er 2 år og 7 mnd. Er jenta di liten enda?
giggsi Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2009 Hun er 78 cm og ca 10 kg.Hun er 20 mnd ,så hun har tatt godt igjen på vekst. Spiser ikke mindre heller.I går spiste hun 2 poteter,1 gulrot og litt laks til middag.He he.... Hun er hissig ,sta og kjempe blid. Hun går ikke enda,men kryper fulle fart. Går dine?
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Så bra da, at hun ikke sliter med maten! Stor og fin jente. Det er veldig godt at jeg i hvert fall har en som har litt appetitt. A har bare gått i tre og en halv mnd, hun bruker ortoser og spesial / ortosesko. M begynte å gå da hun var 16 mnd, helt gjennomsnittelig:)
duogjegogtresmå Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Biss, jeg kikka på bildene dine, kjempesøte jenter! Dere var ikke på ferie i kristiansand i fjor? Lå igjen en sånn tunika-genser i leiligheta vi leide... Hehe... Vet det var den samme for vi har en sånn en vi og
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Takk for det:)) Neida, vi var på Mallorca..hehe...men vittig at du spurte, for vi var i Kr.sand i helgen!
giggsi Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2009 Jeg ser at jenta mi heler litt inover på ene foten når hun står,men det kunne rette seg når hun begynte å gå fikk jeg beskjed om.Så får håpe det.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 15. juni 2009 #9 Skrevet 15. juni 2009 Ja, det kan jo være vanlig før de begynner å gå ordentlig og får stabilisert bena..de fleste små er bittelitt plattfot:-) Vi så fort at det var noe galt med føttene til minsta, de lå rett ut langs gulvet da hun sto. Ble først diagnostisert som talus verticalis, veldig sjelden tilstand, men etter å ha vært hos noen eksperter har hun eksterm plattfot, ekstrem hulfot og en annen ankelleddfeil som skal utredes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå