Gå til innhold

Jeg gleder meg til samboeren min har bursdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lurt han trill rundt og han aner iiiiiiiingenting :P

Jeg hadde en gaveide klar for flere uker siden, men han fortalte meg her om dagen at han viste hva det var..... Men jeg hadde skjønt for en god stund siden at han viste hva det var.

Jeg latet som om jeg var SKIKKELIG skuffa, dro det ut og var overraskende god til å late som ;-)

Han tror han skal få et avtrykk av hånden til sønnen vår, det vaar jo den opprinnelige gaven.... Men har bestilt tandemhopp til han!!! Han er verdens beste mann og verdens beste pappa, og vil gi han noe han virkelig vil, aldri trodde han kom til å få og noe han aldri vil glemme :)

Han kommer til å flippe, han har alltid hatt lyst å hoppe i fallskjerm, og snakker om det stadig vekk :) Men siden det koster 4000,- så har han sagt at det får bli en annen gang. (Vi har akkurat kjøpt hus og holder på å pusse opp) Har fått med foreldre på å spleise, så da blir det ikke så mye på hver :)

Ååå, jeg gleder meg til å se ansiktet hans når han skjønner at han skal hoppe ut av et fly, laaaaangt oppi lufta :P

Vet ikke helt om jeg skal si det dagen i forveien, hva han får i gave... Eller om jeg skal ta bind forann øynene og kjøre han dit, og at han får se det da...? Hva syns dere??

*gledermeg* :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...