Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Har begynnt å få mellomrom mellom to tenner hvor jeg nesten ikke hadde mellomrom før. Noen som vet hva det kommer av? Er tanna ved siden av fortanna og hjørnetanna..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Små babyer klarer ikke regulerere varmen som oss. Derfor blir de ofte fortere kalde og varme. Er du usikker kontakt lege Mvh Intensivsykepleier
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Hmm... vokser? Syreskade? De er ikke litt løse, vel? Ta en tur til tannlegen, kanskje...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Tenkte på det med syreskader:S hjelp, håper det ikke er det. Skulle ha vært hos tannlegen, men har helt skrekken nå. Fordi jeg har en tann som jeg må trekke,visdomsjeksel..og den må opereres ut=(( Har bare halve tanna igen, så er så innmari flau=(((
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Ja jeg og hater tannlege - men tenk på at det blir verre jo lenger du venter :-/ Tannlegen sa jeg kunne vente med å ta ut visdomstennene til jeg VIRKELIG måtte, men jeg ville heller ta dem så fort som mulig og bli ferdig med det - så slipper jeg å grue meg så hele tiden. Slitsomt å ha det i bakhodet... Jeg måtte til spesialist for å få dem ut, men det gikk greit, ba om beroligende pille først, og ekstra masse bedøvelse, for jeg blir så oppgira at jeg trenger litt ekstra for at det skal virke like bra. Det fine med sånne spesialister er at du får grønn duk over hele fjeset, så du slipper å se på noe av det de putter i munnen på deg...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Ja skulle vel kanskje bare tatt å gjort det.. var det forferdelig vondt? hilsen pysa:/
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Tenner beveger litt på seg etter som årene går. Kan godt være de har flyttet seg noen mm. Spørs jo hvor stort mellomrommet er og hvor fort det har gått. Du får ta en tur til tannlegen og høre.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Det omvendte har skjedd her, har plutselig ikke mellomrom mellom fortenna, noe jeg alltid har hatt. Og ikke har jeg fått nye jeksler som presser på heller.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #9 Skrevet 15. juni 2009 De gør det altså? Tanna ser helt fin ut, hadde et lite mellomrom før, men nå syns jeg plutselig at mellomrommet har blitt litt større. Grunnen til at e ikke har lagt merke til det,er fordi jeg bare ser det når jeg ser meg i speilet fra siden og smiler.
Gjest Tale30 Skrevet 15. juni 2009 #10 Skrevet 15. juni 2009 Har du hatt regulering eller noe? Jeg hadde regulering da jeg var mindre og fikk et smil med helt rette tenner. Når jeg nå har bikket 30 ser jeg at noen av tennene har flyttet litt på seg så de overlapper litt. Ifølge tannlegen så er det vanlig at de flytter litt på seg, og særlig når man har rettet på tennene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå