Mirakel <3 Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Har tenkt å prøve det en stund men er usikker på hva prisene ligger på ?
b77h Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Jeg betaler 350,- per gang. Første gangen var mer, og lengre time hvor helsetilstanden og diverse ble "kartlagt". Ved første forsøk gikk både jeg og mannen i lang tid i forveien (fordi vi håpte det kunne hjelpe på å bli gravide selv). Nå på siste forsøk gikk bare jeg, 4 ganger før uttak/innsett, en gang i perioden når egget fester seg + har gått 2-3 ganger etterpå for å øke blodsirkulasjon og mer generelle ting. Ble gravid begge ganger, men mistet første gangen i uke 5/6.
Mirakel <3 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2009 Takk,da vet jeg sånn ca pris Har bestilt time og har allerede fått time på torsdag:) Så nå får jeg prøve det en perode...
Hege72 Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Hei, hei! Jeg tar øreakupunktur hos Helse og velvære i Brumunddal. Der betaler jeg 400,- Vet ikke om prisen er anderledes hvis man tar kroppsakupunktur. I førsten tok jeg fotsoneterapi hver uke, så gikk jeg over til øreakupunktur. Den neste timen tar jeg mellom uttak og innsett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå