Gå til innhold

Noe var bedre i "gammledager"..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tom Cruise i Top Gun fks. (går på tv2 fimkanalen nu)

hehe.. filmen er laga samme året som jeg er født..(-86)

skulle vært fjortiss på 80-tallet.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoi, ja han var jo aldeles til å eta opp der!

...det var før han hoppa i sofaen til Oprah og *grøss* åt opp morkaka til Katie. Jaja, ting forandrar seg, det kan ein trygt sei.

Skrevet

Jeg var fjortis på 80-tallet og det var helt brilliant ;) Glad jeg fikk med meg det sikuset,for det var det...Men jeg skjønte ikke hvor spesielt 80-tallet var før jeg så The Weddingsinger.... Den filmen tar jo 80-tallet på kornet, hehe :)

Siklet på Morten Harket, Billy Idol, Joey Tempest og John Bon Jovi...Mmmm.... Tilogmed Limahl...Når jeg ser dem nå...Hva kan jeg ha tenkt på? ;P Urk :D Bortsett fra Billy da,- ser jo sexappealen der fremdeles ;)

Skrevet

he he litt morsomt mange av de ikona som guttene og jentene sikla etter og som var skikkelig hotte, sto frem etter noen år som homofile.. he he WHAT liksom.... Men er ei morsom tid og mye bra musikk.. Mye forferdelig stygt og da.. Men syns det er litt trist da med de som liksom hadde det så innmari kjekt på 80 tallet at de liksom ikke klarer å tre helt ut av det.. Sjefen min er sånn...Grøss... ALLT VAR SÅÅÅÅÅ MYE BEDRE PÅ 80 TALLET, DET VAR DA MOTENE VAR... he he

Skrevet

Det var morsomt å være fjortis på åttitallet, ja... Men noe kan jeg styre meg for: Plastøredobber, neonfarger og gensre med flaggermusermer. Og (grøss) haremsbukser (som merkelig nok er kommet tilbake)...

Skrevet

vel.. plastøredobber,haremsbukser OG neonfarger har kommet tilbake.. :P hehe

er igrunn sjeleglad jeg slapp unna all permanenten.. ;P

Skrevet

Jeg har vel egentlig sett det i butikkene, men fortrengt det ;-)

Jeg hadde permanent en gang - hjemmepermanent, attpåtil.... Så ut som Baktus....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...