Gå til innhold

John & Kate + 8 | Helt fantastisk serie =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ser på denne serien nå, og jeg er MEGET imponert over alt de får gjort i løpet av en dag. de har jo et tonn av energi!! deilig å se :) likte godt den spiselige trolldeigen de lagde ;) noen som såg på i dag?? =D

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Jeg har sett hele serien, og syns den er fantastisk! Og ungene er jo såå herlige! Også er jeg jo litt forelsket i Jon da, hihi ;-)

Skrevet

hehehe.... jeg synes han er litt fraværende jeg :P men de er jo så gla i hverandre til tross for at de har sine uenigheter.,.. hehe vittig ;)

ja ungene er nyydelige! =) skulle ønske jeg hadde halvparten så mye energi som Kate ;)

Skrevet

Syns dere?

Jeg får nesten vondt i magen av den jeg, synes de ser ut som de mistrives så forferdelig... Hun som alltid hakker på ham, de der intervjuene der begge skal fortelle sammen ender alltid i halv-krangler og hakking, alltid samlebåndsstemning, kjipe kommentarer om og til ungene...

Nå sier jeg på ingen måte at jeg tror JEG hadde taklet tilværelsen som mor til 6 toåringer så mye bedre (hadde sikkert vært like hakkete og kjip, om ikke mer), men jeg syns hele serien er litt trist og kjip, jeg. Orket ikke se mer enn en episode eller to, så jeg håper jo at ting har bedret seg siden dere syns den er koselig da :-)

Skrevet

nydelig serie. er helt betatt av hele familien og for en mor!! så flink til å finne på ting til dem!! energi til 1000 skjønner ikke at hun ikke er utslitt og sovner semmen med dem...

er enig i at hun kan hakke litt innimellom, men han er jo litt fraværende på de intervjuene også da så er vel ikke så rart!

Skrevet

Elsker den serien..

De er så herlige :)

Skrevet

hva slags serie er dette? Noe som går på tv?

Skrevet

Den går på FEM kl 20.00 mener jeg å huske..

Handler om et par som fikk barn med prøverør.

Først tvilling jenter.

Så når de ville ha 1 til, fikk de 6'linger!

Herlig serie :)

Skrevet

Er helt enig, de hakker på hverandre. Skulle ønske hun var litt mindre kritisk og han litt mer tilstedeværende. Men, en ting er sikkert, jeg hadde aldri klart å ha 8 barn, inkl. 6-linger!! Har ufattelig mye respekt for dette paret som overlever i dette kaoset! Imponerende! Håper de holder sammen, det er jo snakk om at det ikke går så bra mellom dem. Ikke så rart, forholdet kommer jo sist i rekka med 8 unger i huset!

Skrevet

Ikke så rart han er litt fraværende siden han er ferska av sladrepressen på studentfester og avslørt som utro:)

Skrevet

synes det er en fin serie. Men syntes hun moren er litt for pirkete og hakkete. Vasker kjøkkengulvet på knærne 3 ganger for dag??? selv om man har 8 unger, så hadde det vært nok å gjort det hver kveld kanskje?

Men så har hun jo det meste tima og tilrettelagt. Ikke så veldig mye spontanitet i det huset nei....

Skrevet

Huff, synes det er en trist serie jeg, så jeg har ikke sett så mange episoder. Er så mye mas og stress. Ville ikke hatt det sånn.

Skrevet

detder så jeg bare en gang og gidder ikke se det mer.

patetisk med sånne "kom å se så koselig vi har det til tross for at alt er kaos og travelt"-programmer.

de krangler sikkert så busta fyker når kamerafolkene går.

hunder kate virket veldig dominerende og skulle bestemme alt.

da ser jeg heller unge mødre! :)

Skrevet

Æsj..jeg er helt uenig, jeg blir helt kvalm. At de utsetter barna sine for det livet der, bare for litt kjendistatus. Dessuten har jeg hørt intervjuer med flere som kjenner familien off kamera som sier at de igrunn driter i barna sine så fremt de ikke er på TV, og bare krangler og rakker ned på hverandre. Jeg tror det hele er et spill og er ikke sjarmert på noen sm helst måte.

Noen som jobbet på et hotell som hadde sett hun Kate sammen med barna sine ved bassenget og hun ignorerte ungene hele dagen og var bare sur og ekkel mot dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...