Gå til innhold

ALLE SOM HAR VERT PÅ UL RUNDT UKE 12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies at man ikke kan se kjønn før senere i svangerskapet. legen sier at alle ser ut som gutter på denne tiden. På UL har både jeg og en vennine sett en skikkelig tut der nede rundt uke 12 denne gangen. Lurer derfor på om noen har erfaring med at det faktisk er mulig å se kjønn så tidlig??

Noen som har sett "understellet" så tidlig å senere sett at det stemmte?? feks, noen som har sett ut som jente på denne tiden (legen sier jo at alle ser ut som gutter da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært på UL før...

Det er gutt du venter.. Det har jeg sagt leeenge

Skrevet

he he, spent på kjønnet Trynemor? ;)

Skrevet

jepp, veldig spennt:D

Skrevet

Jeg var på ul når jeg var 12+3 og fikk beskjed om at det var en gutt med forbehold siden det var så tidlig og fort kunne være feil. På den ordinære ul ble det sagt at det var en gutt og nå når jeg er 29 uker på vei er det fortsatt en liten gutt:)

Men jeg hadde ventet med innkjøp til jeg hadde vært på den ordinære UL for det kan fort være at det ikke er riktig siden fostrene er veldig like på det tidspunktet visstnok..:)

Skrevet

jeg er 17+1 nå, jeg kommer ikke til å kkjøpe noe før jeg har vert på den ordinære UL;) dette er berre for nysjerrighetens skyld

Skrevet

Jeg var på UL rundt uke 14, og da trudde han det var jente, men var veldig usikker, men på den ordinære UL var det gutt, syns han virket noe usikker da åsså, og sjekka flere ganger, så tror kanskje det blir en UL til rundt uke 30, får se....Jeg regner med at det er gutt selv åsså, men har ikke lyst å kjøpe ny vogn, før jeg har fått det bekreftet en gang til:o)

Skrevet

Har hørt at det er lettere og se om det er gutt eller om det er jente når det er så tidlig...

FIkk vite det var gutt da jeg var 12+3 og fødte en gutt i april så stemte bra det :)

Skrevet

Helt konkret er det sånn at jenters klitoris ofte ser ut som en liten penis på denne tida. Så ja, det er lett å ta feil. Treffsikkerheten er vel omtrent 50% tipper jeg.

Skrevet

Jeg var på ul i uke 15, da var kjønnet helt tydelig på lille frøkna i magen

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Klitoris er så stor så tidlig at den eneste synlige forskjellen på guttetiss og jentetiss er vinkelen på penis/klitoris. Det beste er nok å vente til ordinær ul ja, men gud, så spennende det er!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...