Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 evt Madison. Norsk mamma, engelsk pappa, borsatt i Norge (for øyeblikket)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Madison var finest. Allison er litt kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Uttales Ællisån? Og Mæddisån? Nei, jeg liker det ikke. Er da mange fine norsk/engelske navn...
Tommage♀♂ Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Likte dem ikke. Ville heller gått for Maiden, det klinger bra både på engelsk og norsk
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Ta noe som er like fint på norsk som på engelsk da vel - Anna feks., eller Sonja/Sonia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå