KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Tenkte å kjøpe en ny til mannen, men trenger tips:)))
mamma til snusken Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Min mann bruker "Code" - Armani. Nyyyydelig duft!!!!!
Raych Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Black code - Armani. Og Boss. Husker ikke hvilken farge... Den grønne tror jeg:)
Lillesnuppis Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Her går det bare i Hugo Boss... Fikk sin første Hugo Boss av meg da jeg kom hjem fra syden for mange år siden,.. Å siden har han holdt seg til den Å den lukter jo bare sååå godt... :-)
Gothic Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Ingenting!! Han hater parfymer!! Synd egentlig siden det finnes så mange gode. Her går det i dobbeldusj, enklere blir det ikke! Må sies at jeg innimellom kjøper gode dusjsåper til han da, så lukter han ihvertfall litt ekstra godt av de
Knotten & lille persille Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Aqua de Gio - Armani. Lukter friskt og godt, han har forbud mot å bytte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå