Gå til innhold

Andre "rare" mødrer som legger seg opp i sprinkelsenga sammen med baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, han er kanskje ikke baby lenger da, 22mnd. Når han trasser og ikke vil legge seg så legger jeg meg opp i senga sammen med han, og jeg må si at jeg synes det er kjempekoselig, vi koser og synger...han ser på mora si som en idiot da "hva gjør du opp i her liksom?" he he men det funker, han roer seg med engang ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jadda :) her har ho mor ligget krøkket sammen både i sprinkelseng og reiseseng:D Det verste er kanskje de gangene jeg har sovnet, for så å våkne et par timer senere - vanvittig lemster i kroppen *ler*

Skrevet

Eg har aldri prøva å legge meg i sprinkelsenga til ungane eg da............ Når gutten min var baby, og da meiner eg baby, hehe, så sov han i senga med oss......eget rom med voksen seng når han var 19mnd.....aldri sove ei heil natt i sprinkelseng han. Jenta mi ville ikkje ha nokon i nærheten når ho skulle sova så der var det ikkje aktuelt i det heile tatt, og når ho var på den alderen så sov ho i senga med oss..... heller det syns nå eg da..... Begge sover i voksen seng og legger seg fint uten problemer i dag............

Skrevet

He he... sjøl om jeg er lita og spinkel så hadde jeg aldri tort det :o

Hadde nok overvurdert sterkt min tyngde og trudd senga ville knake sammen :D

Skrevet

Har aldri tenkt på at jeg kan få plass oppi den, men det skal jeg kanskje prøve en gang. Pleier å ligge og kose natta med henne på en enkeltseng ved siden av og så lempe henne over når hun har sovnet.

Skrevet

Det går fint det, jeg er 165cm og veier 60kg. he he ;-)

Skrevet

Ja...det kunne jeg jo gjort for det er jo veldig koselig å sove sammen med mini. Men da måtte vi jo kjøpt ny sprinkelseng...

Skrevet

Nei det kunne ikke falle meg inn å gjøre heller!

heldgvis har vi to rolige barn som sovner når de legger seg :)

det må da være andre ting man kan gjøre for å roe ned babyen enn å krype oppi sprinkelsenga!

Skrevet

Åjadda, maaange ganger:-))

hehe, er ikke baby da, men 2 år.. Går fint det!

Skrevet

Eh.. nei.

Skrevet

Han er storsett ganske grei å legge seg, men av og til (som ikveld) får han ikke sove.....og det er JEG som får mest glede ut av det, synes det er kjempekoselig å ha ham "fanget" i senga si, he he!

Skrevet

Tenkte med en gang jeg leste innlegget: HÆ!? men jeg tror nok jeg må prøve ut det der hehehe,...er jo redd om den kan knekke det,veier 56 kilo...hmmm...

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Eh....ja! Jentene synes det er råmorsomt:) Men har aldri sovnet der da, så lenge blir det ikke..synger litt og koser litt, men da ligger det jo ei til i en annen sprinkelseng som roper på maaammmma!

Skrevet

Da lurer jeg på om du har ei sprienkelseng fra IKEA? For det har nemlig vi, og for å få plass i den tror jeg at jeg måtte ha knekket opp kroppen i alle mulige vinkler ;)

Skrevet

Min første tanke er hvorfor?

Og så tenker jeg at senga hadde klappet sammen om vi hadde gjort det, er vel max kilogrense på de sengene...

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

I en sprinkel fra Ikea ligger mor og duller her hvert fall:)

Skrevet

hehe..... klatrer dere oppi der da eller...?

Skrevet

jeg får ikke plass tror jeg.. hehe.. er jo 177 høy... hehe

men vi ligger og koser på soffaen og i senga mi til vi sovner ofte

Skrevet

Vet du hva? Første gangen jeg gjorde det var for å "sjokkere" han. Han skreik og ikke ville sove. Han ble helt stum, skjønte ingenting..."hvorfor er mamma opp i her med meg?" og etter det, gjør jeg det av og til bare for å være litt "gærn", men det er absolutt ikke noe jeg ha lyst å gjøre hver kveld, he he ;-)

Skrevet

føler sambo hadde blitt litt sur om han hadde kommet inn på rommet etter å hørt ett BRAK og der ligger jeg og Adrian på gulvet hahaha :P

Da hadde jeg sagt: leste det på dib,og fikk ideen der ifra ;) ;) ;)

Skrevet

He he, da du får skylde på en idiot kjerring på DIB.......send me the bill ;-)

Skrevet

hehehe. Hva type sprinkelseng har du da? jeg har basson (tror jeg det heter?) håper du har det samme hehehhehe ;)

Skrevet

Hahahahahahahaha fantastisk Emma og Adrian:D

Å legge seg i sprinkelsengen er jo ikke noe man gjør hver kveld da, men synes det er helt greit å gjøre dersom han har hatt en dårlig dag og er litt tufsen, da koser vi oss litt ekstra både han og jeg:D

Skrevet

Ha ha ha, det har jeg ikke prøvd da men.. Har stått over senga og ammet da, med første jenta vår gjorde jeg dette - da hun ikke ville ta smokke med en gang.. hihihi...

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Oi..jeg så for meg noen meterlange pupper..hehehe..men da var vel ikke platen i senga lagt ned;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...