Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 prøver og få oversikt på alt ikke lett, så redd jeg skal ha glemt noe. dette er ok : frisør lokale m mat osv presten har vi snakket med ønskeliste lagt ut sjofører ordnet kakebakere ordnet fotograf ordnet musikk på kvelden ok bordpynt ordnet sang heftet printes i skrivende stund alle antrekk er komplett klar til bruk morgengave til han i orden kommer ikke på mere
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Toastmaster? Gaveutpakkere? Skyss til og fra kirke? Frisør og make-up? Kjøreplan? Øvd inn bryllupsdans/vals? Bryllupsnatt? Servitører? Bartendere? Ringer? Spennende Jeg grue-gleder meg til vi bare har en uke igjen...! Lykke til i alle fall
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 jepp toastmaster ok, netopp tatt gaveutpakkere, skyss ok også, frisør ok, resten du nevner også ok sikker på at det er noe som er glemt ja kjempe spenende takk
Tweak Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Noen har heldigvis allerede giftet seg og begynte på en etter hvert svært omfattende liste over ting de glemte å ordne/gjøre i sitt bryllup. Anbefales på det sterkeste: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=128697 :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå