Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Hadde EL 11 juni, er det for tidlig å kjenne symptomer da? Er det unormalt og ikke kjenne symptomer om jeg har blitt gravid i denne syklusen? Takker for svar;=) Hisen uerfaren..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Tror det er litt tidlig desverre, men har hørt om de som påstår at de kjente det dagen etter befruktning (tror ikke på dem)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Takk;) Kjenner ikke så mye ennå, bare murringer på venstre side i magen og stikkinger i magen. Så da kommer det vel mer etterhvert om det har klaffet;) Mister håpet med engang vet du..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Jeg begynte å kaste opp 2 dager etter el (og det varte i 40 uker), da jeg var gravid sist gang. Så det er definitivt mulig.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 oi, det var tidlig;)!! Litt slitsomt å kaste opp så lenge..uff uff;) Men noe vakkert ble det til slutt da!! Det er da enda godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå