Gjest Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Og jeg føler både salater og en god kveldsmat er oppbrukt.... Noen med noen gode tips eller oppskrifter???
-MtG- Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Om det var jeg som skulle kommet ville jeg ønsket meg lasagne med salat og hvitløksbrød. Vet ikke om det er sånntype mat du tenker på men... Jeg er ihvertfall ikke så glad i sånn ost og kjeks og annet småplukk. Det må være ordentlig mat:) Eller kanskje reker?
Tommage♀♂ Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Tapas er jo veldig godt! Eller en enkel gruterett med salat og godt beød? Suppe? Eller enkleste i verden; Nachos med godt tilbehør?
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Tacolefser i ovnen: Stek kjøttdeig, krydder , løk og vann sammen. Bland i raspet ost tilslutt. Fyll lefser med fyllet, del lefsa i to og sett tannpirkere e.l nedi så den holder sammen. Strø ost over. Inn i ovnen ca 15 min. ha salat, guacomole, rømme og salsa ved siden av. VELDIG godt med nachos ved siden av også Slo veldig an på jentekvelden her!
hettinettifletti Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Bakt potet med kryddersmør, rømme, ost, skinke, baconterninger og mais + grønn salat med rødløk....
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 her er en rett som er veldig enkel og god.. kok pasta rør, ha det i bånn av ildfast form, ha over steikt kjøttdeig som er tilsatt tacopulver... rør sammen creme fresh og krydder ost, ha dette over.. ost på toppen, gratiner... ¨ salat og brød/rundstykker til... mmmmmmmmmmmm
Himmel og hav Skrevet 15. juni 2009 #9 Skrevet 15. juni 2009 Spekemat med eggerøre er jo skikkelig sommermat, da! Eller hva med nypoteter, kokt nykål, spekeskinke, rømme og meierismør? Hjemmelagde hamburgere (karbonadedeig, hvitløk, salt, pepper, litt chili og vann til passe deig) med godt brød (glem de tørre, sesambefengte plastbrøda) salat, løk, tomater, agurk, aioli, salsa, blåmuggost osv
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 15. juni 2009 #10 Skrevet 15. juni 2009 Hm?? Hva er krydder ost? dette hørtes veldig godt ut! Dette skal JEG prøve hvertfall!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 15. juni 2009 #12 Skrevet 15. juni 2009 krydderost... sånn pakke fra tine... smørost altså... vanlig norvegia på toppen.... burde bruke en stavmixer for å få rørt kremosten og fresh`n godt sammen,,,,
Anna Nym :o) Skrevet 16. juni 2009 #13 Skrevet 16. juni 2009 Takk for godt tips hm. Har laga det nå- kjempegodt!!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 16. juni 2009 #14 Skrevet 16. juni 2009 bare hyggelig.... bra det smakte da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå