Gå til innhold

Hva syns dere som navnet Savannah?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan syns dere det blir sammen med Alex? Evnt hvordan passer Maren til Alex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med norske foreldre? Beklager, men da ville jeg faktisk tenkte white trash med én gang.

Maren passer ikke til Alex, synes jeg.

Skrevet

Synes ikke det er noe fint, hvertfall ikke hvis dere er norske begge to.l Tenker på ei som var med i en tv-serie som gikk for noen år siden... :)

Maren er finere.

Synes jeg da.... :)

Skrevet

Huff, nei, det liker jeg ikke. Veldig svulmende.

Skrevet

Nei,ikke å anbefale...tenker på en savanne..

Skrevet

Er enig med de over her. Er dere begge norske gjør dere smart i å la det være. Barnet blir stemplet.....

Skrevet

vell, jeg liker ikke navnet...

men du anonym over meg her, stemplet? som hva da?

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Kjempefint...Blir saa glad over å se folk som har litt utradisjonelle navn. Syntes det er såååå utrolig mange her inne som er livredde for å ikke følge strømmen. De argumenterer med at barnet kommer til og bli mobbet og annet tull. Så sant man ikke heter Anus, tror jeg det skal mye til for å bli mobbet for kun navnet. Kampen mot mobbing er på et helt annet plan.

Skrevet

Jeg syns egentlig det er litt fint, jeg. Men jeg har og liker klassiske navn med lang tradisjon i Norge på mine, så det hadde vært uaktuelt for meg. Samtidig som navnet er litt fint, så syns jeg det er litt fjollete.

Skrevet

Jeg har ikke valgt tradisjonelle navn på barna mine, heller det motsatte, men Savannah syns jeg rett og slett ikke var noe fint.

Skrevet

Savannah liker jeg ikke på en helt norsk etnisk jente, er hun mørkhudet er det fint nok.

Maren og Alex er helt fint, men vil tro mange tror at Alex er forkortelse på Alexander.

Hvis barna dine er mørkhudet (med tanke på Savannah navnet), går Maren og Alex også selv om Maren da er litt i grenseland og er litt typisk svensk. Er barna mørke, men skal bo i Norge er dette helt fine navn.

Skrevet

Ubra, særlig på norsk. Men nydelig by, forresten.

Maren er mye finere.

Skrevet

Fremtidig forsidepike i Vi Menn. Ser for meg "Savannah 18 år fra Horten" med et puppebilde under.

Maren og Alex passer veldig mye bedre.

Skrevet

Jeg syns somsagt det er et vakkert navn. Min eldste heter Sienna Sophie, og det er visst i følge noen her inne et navn i samme "sjanger" som Savannah... og det er jeg forsåvidt enig i. Sjangeren; vakkert

Skrevet

Det er vel noe av det aller verste navnet som er i omløp. Maren er nydelig! Helt for seg selv.

Skrevet

Mitt barn heter også Sophie, mulig det er i samme gate som Savannah, men jeg liker ikke Savannah alikevel.

Skrevet

Jeg red en vakker ponni som het Savannah.

Savannah er en fin by.

Det er ikke et ok navn til en norsk jente.

Skrevet

Savannah er kjempefint. Visst du hadde navnet Angelina Jolie, hadde alle her inne syntes navnet var dritkult.

Skrevet

Horribelt.

Maren er greit nok, og passer greit til Alex

Skrevet

Helt unødvendig innlegg, det hadde holdt å bare skrive siste setningen.

Skrevet

Hva faen betyr det om barnet er mørkt eller lyst? Hva faen betyr det at ungen er norsk eller ikke????? Dumme mennesker må ha det kjedelig!

Skrevet

Om barnet er mørkt eller lyst, norsk eller ikke betyr ingenting i seg selv.

Selve navnet Savannah høres mer eksotisk og unorsk ut, så jeg personlig ville synes det var mer vakkert på en mørk person enn en lys person og mere ok på ett barn bodde i ett annet land enn norge. Det handler litt om tradisjoner.

Jeg er mørk selv.

Skrevet

tror nok det blir savannah åkke som;) Hvis gubben rikker da:p han mener Maren...

Syns det er fint med utradisonelle navn som ikke er "himsnikra". Maren er også flott, derfor er det valg nr 2, men Savannah har bare satt seg hardt i hjernenbarken;)

Og helnorske barn forresten;) Syns virkelig ikke det har noe med saken å gjøre:p

Skrevet

I samme sjanger som sienna, michelle, renate, vanessa, angelica osv. Altså ikke særlig smart eller vakkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...