Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Clearblue digital? eller noen andre? er det noe noen forskjell? Pris? Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 hva med å gå på apoteket å se selv? De som selges er vel like greie alle sammen... Og prisen ser du jo der. Hva er dette å rope hjelp for?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Clear blue koster vel rundt 110 kr. Clear blue digital rundt 140 kr. Finnes noen billigre typer også, de har jeg ikke prøvd. Jeg testa med Clear blue digitar 2-3 dager før forventet mens, positiv! Det var i 18-19 tida om kvelden forresten. Gikk til legen, de hadde noen billigre typer. Testa en der som var tvetydig. Så jeg fikk med meg to hjem som jeg skulle teste om mårran. Begge negative..... Men jeg følte veldig at det var noe der, så jeg kjøpte en vanlig clear blue. Den var også tydelig positiv... Fikk svar på blodprøva fra legen. Garvid! De sa at det var så tidlig, derfor testene hadde vært negative... Så seinere skal jeg bare bruke clear blue! veldig fornøyd med den digitale. Resultetet kunne ikke misforstås. Forresten så kan vel folk spørre etter hva de vil her inne uten at andre skal oppføre seg som drittsekker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå