FanteGuri Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 din beste venninnes søster? Jeg kjenner foreldrene, men har aldri kjent søsteren, fordi hun var 11 år eldre enn oss. Min venninnes søster døde brått og uventet bare 42 år gammel, hun hadde tre små barn og var gift.. Venninnen min er helt knust! Jeg ønsker egentlig å vise at jeg bryr meg, gjennom å dra i begravelsen til søsteren, men så er det at jeg ikke kjente henne.. Jeg vil jo ikke at de skal synes jeg trenger meg på, eller oppfører meg respektløst.. Hva ville dere gjort i samme situasjon?
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Ville gått, så absolutt! For å være der for venninnen min og vist at jeg bryr meg..
Linchen Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 JA! Da jeg mistet broren min var det stappfullt i kirken - mange som ikke kjente han(han var 11 år yngre enn meg, ble bare 17,5), men kolleger, venner og lignende av mamma, pappa, den andre broren min og meg. Det er så deilig å se at de stiller opp i slike situasjoner også! Ser hvem du kan stole på... Ikke at det er den ultimate målestokken, da... Det er sjelden gøy å gå i begravelser, men jeg vil absolutt anbefale deg å gå denne gangen.
nicknavn Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Ville definitivt gått, vært en støtte til venninnen min og vært der for henne. Var selv i begravelsen til en mann jeg ikke kjente, men kjente moren hans og hun har sagt i ettertid at det var godt og fint at jeg kom.
Gulosten™ Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Jeg tror jeg hadde gått! Har nettopp vært i begravelse til en venninnes mor, jeg kjente ikke moren så godt, traff henne bare noen få ganger. Men dro dit for å vise at jeg brydde meg, og for å støtte venninnen min.
olla Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 så klart ville jeg dratt, du kjenner jo både foreldrene og søsteren, så absolutt JA!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Dra i begravelsen for venninnen din's skyld =)) det viser at du bryr deg og støtter henne =)) betyr mye!
mamarama og lille banan Skrevet 15. juni 2009 #9 Skrevet 15. juni 2009 enig med de andre her, du går i begravelsen for de pårørende, ikke den avdøde.
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 15. juni 2009 #10 Skrevet 15. juni 2009 Så snill du er som tenker på følelsene deres Men tror nok absolut ikke de vil mene du er verken respektløs eller trenger deg på, de vil nok heller sette pris på støtten din! Jeg ville gått jeg, som de sier over her, for å støtte og vise at jeg brydde meg!
FanteGuri Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 15. juni 2009 Godt å få bekreftelse på at det jeg tenkte når jeg fikk den triste nyheten, er hva mange andre ville gjort også... Kommer til å dra i begravelsen, blir nok en trist dag, men det er det minste jeg kan gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå