Gå til innhold

teit eller morsomt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det teit å ikke avsløre navnet på junior før dåpen? Jeg og pappan har litt lyst til å ikke si hva han skal hete før vi er i kirka og presten sier: hva skal barnet hete?

hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er litt teit, men dere må gjøre som dere vil.. Presten sier ikke Hva skal barnet hete lenger, han sier hva heter barnet.

Har du tenkt på at kanskje ikke alle hører hva dere sier? Det høres ikke så godt hvis man sitter bakerst i kirka da.

Skrevet

Synes det var litt teit.

Storesøster var 4 mnd når vi døpte henne, hadde også synes det var rart å kalle henne baby i 4 mnd..

Lillebror var 2 mnd, hadde ikke klart å bare si baby. Hadde vi visst navnet selv hadde jeg uansett glemt at det var hemmelig og røpt meg.

Skrevet

Har faktisk tenkt samme tanken selv, men kommer nok ikke til å klare å holde på navnet så lenge.

Litt kongelig,hehe :)

Skrevet

Dåpen har jo ingenting med å gi barnet navn å gjøre, så jeg syns det ikke er noe poeng. Kanskje litt annerledes hvis dere skal ha en navnefest, da kan det være et poeng.

Skrevet

Jeg synes ikke det var teit, jeg synes det var kjempeteit. Hva i alle dager er poenget med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...