Gå til innhold

Hva synes dere om navnet: Tiril?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt nysgjerrig på hva majoriteten her inne synes om dette navnet, for ser at det er mye meninger ute og går når det kommer til navnevalg. Kommer det under poppis kategorien, den sjeldne, eller gjerne den sære?

Må bare understreke at dette er et navn jeg elsker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker det navnet:) har det på yngste jenta her. Ho heter Tiril Malene. Syns det er kjempe fint,og har bare fått positive tilbakemeldinger på det.

Skrevet

Det er vel egentlig et helt ok navn, men jeg forbinder det med ei jeg synes er ei skikkelig kjerring, så ikke noe jeg ville valgt.

Skrevet

Hei

kjempefine navn, jeg har også tenkt på Tiril eller Tilde hvis jeg en gang får en jente:)

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint! Det er sjeldent, men begynner å bli vanlig. Jeg synes jeg ser det "overalt", men det er nok bare fordi jeg liker det.

Det kan jo bli poppis, men er ikke det enda.

Det jeg tenker på når jeg hører navnet, er Tiriltoppen. Var ikke det et sted i en av bøkene til Anne-Kath. Vestly?

Skrevet

Det er søtt, og klinger veldig bra=)

Skrevet

Siden du spør, jeg liker det ikke. Veldig dillete og sukkersøtt. Jeg foretrekker litt sterkere navn med karakter.

Skrevet

Nydelig! Vi hadde det på listen vår da vi ventet jenten vår:o) vet ikke hvilken kategori jeg vil sette det i...den søte, kanskje...?;o)

Skrevet

Jeg synes det er kjempe fint! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...