Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Ble litt nysgjerrig på hva majoriteten her inne synes om dette navnet, for ser at det er mye meninger ute og går når det kommer til navnevalg. Kommer det under poppis kategorien, den sjeldne, eller gjerne den sære? Må bare understreke at dette er et navn jeg elsker!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Jeg elsker det navnet:) har det på yngste jenta her. Ho heter Tiril Malene. Syns det er kjempe fint,og har bare fått positive tilbakemeldinger på det.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Det er vel egentlig et helt ok navn, men jeg forbinder det med ei jeg synes er ei skikkelig kjerring, så ikke noe jeg ville valgt.
lillespiren2:) Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Hei kjempefine navn, jeg har også tenkt på Tiril eller Tilde hvis jeg en gang får en jente:)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Jeg synes det er kjempefint! Det er sjeldent, men begynner å bli vanlig. Jeg synes jeg ser det "overalt", men det er nok bare fordi jeg liker det. Det kan jo bli poppis, men er ikke det enda. Det jeg tenker på når jeg hører navnet, er Tiriltoppen. Var ikke det et sted i en av bøkene til Anne-Kath. Vestly?
Lemonia Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Siden du spør, jeg liker det ikke. Veldig dillete og sukkersøtt. Jeg foretrekker litt sterkere navn med karakter.
*Rutletutt* Skrevet 15. juni 2009 #10 Skrevet 15. juni 2009 Nydelig! Vi hadde det på listen vår da vi ventet jenten vår:o) vet ikke hvilken kategori jeg vil sette det i...den søte, kanskje...?;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå