Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 I ml tenker eg på då... Er redd eg har for lite til gutten min...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Hvor gammel er han da? Og er du usikker så dra på helsestasjonen og få veid ham:)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Han er 1 uke... Skal å veie han på onsdag..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 virker han tilfreds da?.. og hvor mye sover han?.. osv?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Ja om natten er det ingen problem, ikke på dagtid heller... Men syns han er mer urolig på e.m, og vil helst sove i armene... Med en gang eg ligger han fra meg begynner han å knurre litt.... Tror kanskje han har litt luft i magen oxo.... Ingen som vet ca i ml..?????
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 det er vanlig at spedbarn er urolige på ettermiddagen! at det går fint om natten og om dagen tyder jo på at han får nok melk... gir du morsmelkserstatning eller ammer du?.. vet du hvor mange milliliter han får pr. måltid eller pr. døgn da?.. min lille begynte på 50 og 60... økte til 90 iløpet av første uken.. pr. måltid altså... han spiste da ca. hver tredje time... men det var morsmelkserstatning altså... vet ikke hvordan det er med amming jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå