mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Jeg er nå snart 6 uker på vei, og jeg planlegger å flytte i uke 12 og 13. Kan jeg bære ting da? Jeg er alene. får jo selvfølgelig hjelp fra folk, men det er jo veldig upraktisk å ikke kunne bære noen ting som helst! noen som vet?
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Du kan leve som du gjorde før du ble gravid,babyen sitter godt. Men du må lytte til kroppen din,å hold deg unna de aller tyngste tingene.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Hei, ville ikke satset på å bære tunge møbler. Du kan bære litt kasser o.l, men ikke for tunge. De sier at man helst ikke skal løfte mer enn ca 10 kg om gangen. Lykke til med flyttinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå