Gå til innhold

er så forferdelig kvalm enda...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er sykmeldt 100% pga oppkast og kvalme. er 19 uker på vei og dette orker jeg ikke lenger, er helt utslitt bare sover når vesla er i bhg..... klarer ikke å dusje uten at jeg kaster opp, all mat lukter vondt, all aktivitet gjør at jeg blir svimmel og kvalm...

noen som har råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler med deg!!! Jeg hadde det slik som deg, men så gikk det over i uke 16. Det er så forferdelig...og for meg var det pent lite som hjalp.

Men det som kanskje hjalp litt var:

-bare litt smaksløs veske (isvann,farris) og mat (loff, kjeks) om gangen, og så hyppig som mulig.

-lollipop

-gå tur i frisk luft (morgene og kvelden er beste tidspunkt. Det føltes som umulig å gå ut, men jeg følte meg bitte litt bedre etter gåturen)

Masse lykke til -sender deg masse gode tanker :0)

Skrevet

Har du prøvd akupunktur?

Jeg var også veldig dårlig, men i uke 14 gikk jeg til akupunktur bare for at jeg skulle prøve det også. Jeg hadde nesten gitt opp håpet om å bli bra. Etter første behandlig merket jeg forskjell og etter 3 behandlinger var jeg helt fin igjen. Om dette skyldes at jeg var i overgangen til at det skulle slippe eller om det var selve akupunkturen er vanskelig å si, men jeg ble hvertfall bra.

Så dette vil jeg anbefale deg, føler virkelig med deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...