Meg og Victoria + en i magen:) Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 er sykmeldt 100% pga oppkast og kvalme. er 19 uker på vei og dette orker jeg ikke lenger, er helt utslitt bare sover når vesla er i bhg..... klarer ikke å dusje uten at jeg kaster opp, all mat lukter vondt, all aktivitet gjør at jeg blir svimmel og kvalm... noen som har råd?
second_time Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Jeg føler med deg!!! Jeg hadde det slik som deg, men så gikk det over i uke 16. Det er så forferdelig...og for meg var det pent lite som hjalp. Men det som kanskje hjalp litt var: -bare litt smaksløs veske (isvann,farris) og mat (loff, kjeks) om gangen, og så hyppig som mulig. -lollipop -gå tur i frisk luft (morgene og kvelden er beste tidspunkt. Det føltes som umulig å gå ut, men jeg følte meg bitte litt bedre etter gåturen) Masse lykke til -sender deg masse gode tanker :0)
77des09 Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Har du prøvd akupunktur? Jeg var også veldig dårlig, men i uke 14 gikk jeg til akupunktur bare for at jeg skulle prøve det også. Jeg hadde nesten gitt opp håpet om å bli bra. Etter første behandlig merket jeg forskjell og etter 3 behandlinger var jeg helt fin igjen. Om dette skyldes at jeg var i overgangen til at det skulle slippe eller om det var selve akupunkturen er vanskelig å si, men jeg ble hvertfall bra. Så dette vil jeg anbefale deg, føler virkelig med deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå