Gå til innhold

hva gjør dere??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå dere ikke er på DIB og ungene er i seng/hos far/borte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rydder, leser en bok, går tur med hunden, ser på tv...

Sover.. ;)

 

For det meste er rutinen å gå en 2t tur med hunden, men idag må jeg ha med Daniel på tur - så vi skal gå nå en halvtime også skal vi legge oss. Begge to faktisk!

Samboeren er borte (igjen) så da...

 

 

Skrevet

Mye husarbeide og jobb, litt avtaler med venner og besøk av naboen. Sjeldent TV og alltid litt lesing av bok på sengen.

 

I går spillte jeg badmington med naboen, det var gøy, sikkert ett år siden sist =)

Skrevet

Her går det i Wow, og i korte perioder MtG

Skrevet

I armkroken te gubben

Kose me vesla

Strikker

Ser på Tv

Hekler

Går turer

Husarbeid

Baker

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...