LadyLuck & Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Nå dere ikke er på DIB og ungene er i seng/hos far/borte...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Rydder, leser en bok, går tur med hunden, ser på tv... Sover.. For det meste er rutinen å gå en 2t tur med hunden, men idag må jeg ha med Daniel på tur - så vi skal gå nå en halvtime også skal vi legge oss. Begge to faktisk! Samboeren er borte (igjen) så da...
HTC Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Mye husarbeide og jobb, litt avtaler med venner og besøk av naboen. Sjeldent TV og alltid litt lesing av bok på sengen. I går spillte jeg badmington med naboen, det var gøy, sikkert ett år siden sist =)
LadyLuck & Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2009 Her går det i Wow, og i korte perioder MtG
Koseklompen Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 I armkroken te gubben Kose me vesla Strikker Ser på Tv Hekler Går turer Husarbeid Baker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå