moota m storebror&lillebror Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Jeg liker absolutt ikke sabeltann. Synes det er fælt å se på. Vet ikke hvorfor, men får det ikke til.
metaMORfose Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Jeg syntes det var fælt før, men etter en del år så ble det "can't beat them - join them". ))) Nå kan jeg vel de fleste sangene og har både sverd, hatt, flagg og det som verre er. Video, DVD, bøker, blader. Jeg har alt!!!!!! ))))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Ja jeg liker det, og godt er det. For her var først eldstemann ihuga fan, så er nr to nå Synniva fan. Så blir vel neste mann også det. Det blir noen år med "hiv og hoi, snart er skatten vår..". Jeg kan alle sangene utenat. Vi synger på de hver dag i bilen, har slik dobbel cd plate og de er nå så hakkete etter veldig mye bruk at vi må rett og slett kjøpe nye!
Daddy-Oh Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Jeg liker Sabeltann veldig godt og jeg og guttungen kan de fleste sangene. Showet som vises er utrolig bra og har vært på det flere ganger sammen med guttungen. Jeg gjorde faktisk noe veldig originalt i fjor, jeg brukte en av sangene fra Sabeltann i bryllupet vårt. I kirka, va det ei som sang den som solosang. Sangen er kjempefin og den heter "Du og jeg".. Noen som kjenner til den? Vi fikk utrolig mange tilbakemld på det og de syntes sangen var kjempefin. Teksten er faktisk "veldig oss", kona og jeg, stemmer veldig bra fra når vi møttes og i tillegg som vi er i dag.... Så den bør dere absolutt høre... ANBEFALES!
Daddy-Oh Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 ja du har hørt den.... Ja den er veldig fin ja... Og den var perfekt for oss liksom, så begge var enige om å spille den i bryllupet. Og ho som sang den var kjempeflink og har en nydelig stemme. Den teksten er utrolig fin.... Men stresset litt med å få tak i teksten på den, så jeg ringte til forlaget som har sangen og de blei jo kjempestolte over at den kunne brukes som sang i et bryllup. Ho hadde aldri hørt om det før, men syntes det va kjempestas....
Kulå Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Syns det er kjempegøy med sabeltann. Har vært på kveldsshowet et par ganger, tror nesten jeg har likt det bedre enn barna ; ) Vi skal i dyreparken nå i sommer, men nøyer oss med det vi ser av det på dagtid : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå