Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Drakk for mye på lørdag og føler meg fortsatt fyllesjuk :-( Er litt kvalm og småsvimmel.... Er det noen som har et godt råd? Har drukket vann og litt cola. Prøvd å spise litt, men har ikke fått i meg så mye desverre.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Å lære av det, og ikke drikke deg full igjen.
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Ta zyrtec før og etter alkoholinntaket. For sent denne gangen, men hett tips til neste gang. Hjelper iallefall utrolig godt på meg, men jeg bruker ikke allergitabletter til vanlig, mener det har dårligere effekt hvis man gjør det.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Fyllesjuk?? Er dette virkelig noe å spørre om på et barn i magen forum?? ærlig talt.. Dette er for jenter/damer som enten prøver eller ER gravide, og vi er ikke så mye fyllesjuke skjønner du, da vi tenker på en baby fremfor alkohol!! Grow up!!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 DETTE ER ANONYMFORUM FOR ANDRE ENN BARNIMAGEN! Blir så lei av at dere ikke har oppfattet dette enda! Barnetmitt.com fks.
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Dette forumet er slett ikke bare for gravide. Og noen av oss slutter ikke å leve selv om vi får barn. Jeg skjems på ingen måte av å si at jeg drikker meg litt småberuset noen få ganger i året. Selvsagt ikke mens jeg er gravid, prøver eller fullammende, men sånn ellers. Og når det er så sjelden er det greit å forebygge med litt zyrtec, så slipper jeg å være dårlig dagen etterpå når jeg skal være en god mor for barnet mitt.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 signerer anonym19.06!! Er faktisk for barn i magen,din baby og barnet mitt,så grow up sjæl og sjekk ut om det du uttaler deg om stemmer før du kjefter!!!!! Og ja zyrtek pleier å hjelpe mot å ikke bli fyllesyk. En før og etter Og å ikke drikke så store mengder,men det vet man jo alle :) GOD BEDRING!!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Takk, zyrteck er nok litt sent nå ja :-p Og til dere som hevder at det er kun gravide og prøvere her inne så foreslår jeg at dere leser litt bedre før dere er så påstålig! Jeg har i alle fall erfart at jeg tåler mye mindre nå enn før og har faktisk aldri blitt så dårlig før :-( Ikke morro i det hele tatt og håper ALDRI at det skjer igjen....
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #10 Skrevet 15. juni 2009 det betyr at man har skrevet en L for mye i ordet fyllesjuken,men det tror jeg du fatta av deg selv!!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #12 Skrevet 16. juni 2009 og hvis man skriver et innlegg her inne på anonym...og deretter går innpå dinbaby sin side bl.annet.. så vil man også se at innlegget som man har skrevet her inne også ligger der.. så signerer de andre her.. dette forumet er ikke bare for gravide.. og zyrtec hjalp alltid på meg før.. kunne glemme å ta det til tider.. å våkne opp skikkelig fyllesjuk.. og da var det bare å ta en zyrtec.. så begynte den å virke etter en halvtimes tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå