Gå til innhold

Dusjer du helst om morgenen eller om kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker best å dusje om morgenen, før jeg skal ut på noe, men etter at vi fikk barn har jeg innsett at det er ikke alltid like lett å få til. Så det blir dusjing noen ganger på kvelden også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morgenen. Alltid om morgenen. Står opp før ungene og dusjer og drikker kaffe. Det er kvalitetstid med seg selv!

Skrevet

Morgenen, jeg står opp ca 1 time før "gutta" .. dusjer, sminker meg, lager mat og koser meg. Min TID :)

Skrevet

Hm det tror jeg ikke at jeg gidder. Jeg står opp, steller meg, lager skiver, vekker barna, steller lilebror og hjelper storesøster, gir lillebror medisin, så drar vi. Jeg drar jo som regel hjem igjen etter at jeg har levert barna likevel.

Skrevet

Jeg dusjer om morgenen, sånn som idag stod jeg opp 30 min før barna og tok meg en dusj ;)

Skrevet

Pga jobben min så dusjer jeg helst etter jobb. Blir fort skitten når jeg jobber for å si det sånn.

Men ingen tvil om at jeg liker bedre å dusje på morgenen, men det er lite hensiktsmessig som sagt.

Skrevet

Jeg dusjer helst på kvelden, men siden jeg jobber turnus og ikke gidder å dusje når jeg kommer hjem i 22-23 tiden, dusjer jeg like ofte på morgenen/formiddagen.

Skrevet

Liker best morgenene:)

Skrevet

Det er sånn både og, noen ganger er det fantastisk og legge seg nydusjet, men ikke så fantastisk når man skal fikse sveisen morgenen etter :)

Men en dusj og morgenen gjør at man kvikner til og får en helt annen start på dagen så den vinner nok for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...